Cum cumpar?

Pentru a achizitiona produsele comercializate de noi, este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

1. Comenzi online

  • Alegerea produsului dorit, conform informatiilor disponibile pe site: descriere, date tehnice, pret, termen de livrare, etc.
    Daca aveti neclaritati va rugam sa ne contactati pe email sau telefonic pentru a va oferi informatii suplimentare
  • Adaugati produsul in cos
  • Introduceti datele complete de facturare si de livrare
  • Alegeti metodele de plata si de livrare
  • Daca ati ales plata online, urmati instructiunile Mobilpay
  • Veti primi confirmarea primirii comenzii pe adresa dumneavoastra de email, adresa pe care va vom comunica si starile urmatoare ale comenzii.

Produsele comandate online pot fi returnate in termen de 30 de zile de la data livrarii, costul transportului fiind suportat de client. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost la primire.

2. Comenzi offline

  • Transmiterea solicitarii dumneavoastra prin email la adresa info@braistore.ro, prin completarea formularului de pe site, sau telefonic la numarul 0731 733 566
  • Primirea raspunsului din partea noastra, continand denumirea produsului, pretul si conditiile de vanzare.
  • Dupa studierea si acceptarea datelor tehnice si comerciale din oferta, clientul plaseaza comanda.
  • Braistore transmite un raspuns referitor la acceptarea/prelucrarea comenzii.
  • Livrarea comenzii.

Retragerea din contract se poate face conform art. 3 din CGV, vezi mai jos.

Utilizarea site-ului precum si orice raport juridic dintre Braistore si Client implica acceptarea termenilor si conditiilor specificate pe site. (http://www.braistore.ro/cgv)

 Extras din CGV:

„Articolul 3: Comenzile

3.1       Clientul are posibilitatea de a efectua comenzi după o analiză a bonității acestuia, la discreția Braistore. Nu avem obligația de a accepta o comandă a unui Client. Orice comandă sau cerere de ofertă a unui Client implică acceptul acestuia în vederea analizării bonității sale, pe baza informațiilor publice disponibile.

3.2       Efectuarea unei comenzi de către Client semnifică luarea la cunoștință și acceptarea necondiționată a prezentelor CGV. Toate informațiile furnizate de Client trebuie să fie veridice, exacte și complete și orice modificări ulterioare trebuie să fie comunicate fără întârzieri nejustificate, în special în cazul în care Clientul persoană juridică suferă modificări ale elementelor principale de identificare.

3.3       În cazul încălcării de către Client a legilor aplicabile, a prezentelor CGV sau a oricăror condiții contractuale aplicabile, Braistore își rezervă dreptul de a înceta raporturile juridice cu Clientul și de a aplica oricare dintre sancțiunile contractuale.

3.4       După primirea unei comenzi din partea Clientului, Braistore va transmite Clientului una sau mai multe înștiințări privind stadiul analizei și procesării comenzii. Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia la momentul la care Braistore transmite clientului fie acceptarea comenzii, fie direct expedierea acesteia.

3.5       Clientul poate să revoce comanda înainte de momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare (conform 3.4). După acest moment, Clientul poate să revoce comanda doar cu achitarea unei taxe de reziliere în cuantum de:

  • 0% din valoarea comenzii, dacă produsele comandate se aflau deja în stocul Braistore sau Braistore nu a încheiat un act generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor comandate;
  • cel puțin 50% din valoarea comenzii dacă produsele comandate presupun asamblare, montaj sau alte operațiuni efectuate de Braistore anterior livrării și aceste operațiuni au fost deja efectuate, parțial sau integral;
  • cel puțin 75% din valoarea comenzii în orice alt caz și până la 100% în situațiile în care produsele comandate au o configurare specifică, unică sau rară.

3.6       Braistore va stoca datele fiecărei comenzi  pentru o perioadă de timp rezonabilă și le va confirma în scris Clientului în cuprinsul notificărilor de acceptare sau expediere a comenzii.”

Loading…